Biztosan ismersz olyan embereket, akiket leginkább a száraz tények, számok és részletek érdekelnek. De talán találkoztál már olyan emberrel is, mint a feleségem, aki nemrég ezt mesélte: - Szuper értékesítővel találkoztam! Azt mondta, hogy “nem akar a felesleges részletekkel untatni!”. Ugye, mennyire máshogy kell ezt a két típusú embert kezelni? Az értékesítés változik, de egy dolog mindig igaz lesz - az nyer, aki jobban tudja az ügyfél bizalmát építeni. A legtöbb értékesítő a saját stílusában tárgyal, a megszokott módszert alkalmazza, miközben hihetetlenül különböző igényekkel, motivációval és elvárásokkal rendelkező ügyfeleket kell meggyőznie. A siker titka tehát, hogy az értékesítési folyamatunk minden lépését testreszabjuk, igazodjunk az eltérő ügyfelekhez. Ezen az interaktív workshopon - megismerheted az egyes személyiségtípusok motivációját - megtanulod gyorsan, akár telefonon keresztül is felismerni, hogy melyik típusú ügyféllel van dolgod - a gyakorlatban is azonnal alkalmazható módszereket ismerhetsz meg az egyes ügyfelek helyes kezelésére. Egy kifejezetten értékesítőknek szóló online személyiségteszt segítségével visszajelezhetsz a csapatodnak, hogy mire érdemes figyelniük az értékesítés során.